˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
 
قالب وبلاگ
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ˙·▪●ღღ فانوس خیالღღ و آدرس fati15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







 

کودک آمریکایی: پدر من به من گفته که شما عربها، شیطان، تروریست و حیوان هستید!
 

کودک فلسطینی: اما پدر من به چیزی نگفته... او به دست شماها به قتل رسید!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت23:31---24 شهريور 1391
سلام. وبلاگ خیلی خوبی داری. مطالبش واقعا عالیه . من که خیلی خوشم اومد. ممنون از اینکه به وبلاگم سرزدی . منم لینکت کردم . موفق باشی
یاعلی
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


داوداکبری
ساعت12:47---3 شهريور 1391
سلام...چه داستان آموزنده ای

مهدی
ساعت11:52---3 شهريور 1391
خدایا

کسی را که قسمت کس دیگریست

سر راهمان قرار نده

تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد

و روزهای خوشش برای دیگری


alireza
ساعت12:10---31 مرداد 1391
سلام فاطمه جون ممنونم که به وبم سر زدی وبت عالیه خوش حال میشم بازم سر بزنی
ابجی جون فعلا باییییییی )


هستی
ساعت11:53---31 مرداد 1391
ممنون وب تو هم خیلی خومشله

blacklove 33
ساعت0:31---31 مرداد 1391
سلام خانومی من تورولینک کردم توهم منو بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:41 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود


دریافت کد حرکت متن

جاوا اسكریپت

دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ



Upload Music